chasseur المپیک مسابقه وزنه بردار وزنه برداری

chasseur: المپیک مسابقه وزنه بردار وزنه برداری رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک پیشکسوتان جواد سمیعی متین وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات اگر دنبال بازی ساده بودیم، در پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌ماندیم/ براق حرف نم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: براق حرف نمی‌زنم چون در پرتغال برنامه تلویزیونی و حرف‌هایمان را رصد می‌‌کنند.

اگر دنبال بازی ساده بودیم، در پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌ماندیم/ براق حرف نم

کی روش: اگر دنبال بازی ساده بودیم، در پایتخت کشور عزیزمان ایران می ماندیم/ براق حرف نمی زنم چون در پرتغال ما را رصد می کنند

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: براق حرف نمی زنم چون در پرتغال برنامه تلویزیونی و حرف هایمان را رصد می کنند.

به گزارش فارس، کارلوس کی روش در ارتباط با برنامه تلویزیونی 2018 اظهار داشت: برنده واقعی تیم ملی همان هواداران هستند که هر لحظه حامی تیم ملی کشور عزیزمان ایران بوده اند. البته چند نفری بودند که نمی درخواست کردند ما اینجا باشیم.

اگر دنبال بازی ساده بودیم، در پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌ماندیم/ براق حرف نم

* از حالا دلیلی جهت گرفتن مراسم خوش حالی نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: اکثریت کارشناسان این حق را جهت ما قائل نبودند که ما جهت خودمان رویا قائل شویم. ولی خوشبختانه ثابت کردیم توانایی تبدیل رویا را به واقعیت داریم.ما با هم تلاش کردیم و جنگیدیم. فکر می کنم این پسران استحقاق تبریک را دارند. یک لحظه بسیار خاص جهت آنها است ولی این موارد هیچ دلیلی ندارد که از حالا مراسم خوش حالی بگیریم. واقعا نتایجی را که برابر مراکش و اسپانیا گرفتیم وظیفه ما را برابر پرتغال سنگین کرده و ما با تمام تلاشمان را برابر پرتغال خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: براق حرف نمی‌زنم چون در پرتغال برنامه تلویزیونی و حرف‌هایمان را رصد می‌‌کنند.

* هنوز رویای ما زنده است

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را کردیم. هنوز رویا و آرزوی ما کاملا زنده هست. به خاطر اینکه رویا را به واقعیت تبدیل کنیم و به دور دوم برویم تلاش می کنیم برنده برابر پرتغال باشیم.

* مصدومیت تنها نگرانی ما جهت دیدار با پرتغال است

اگر دنبال بازی ساده بودیم، در پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌ماندیم/ براق حرف نم

کی روش در ادامه در مورد مصدومیت بعضی از بازیکنان گفت:متاسفانه چندنگرانی از بابت بازیکنان داریم که البته این وظیفه مربیان است که راه کار پیدا کنیم. کادرپزشکی خوبی داریم و تلاش می کنیم بازیکنان به بازی برسند.

* به خاطر دوستانم در پرتغال صلاح نیست مسایل را بگویم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: براق حرف نمی‌زنم چون در پرتغال برنامه تلویزیونی و حرف‌هایمان را رصد می‌‌کنند.

کی روش افزود: همان طور که متوجه شدید و دیدید، در چند دقیقه آخر بازی با اسپانیا اجبار پیدا کردیم و تعویض انجام دادیم به خاطر اتفاقاتی که رخ داد. البته الان وقت این نیست که باز و براق صحبت کرده و مسایل را بیان کنم. چون دوستان ما در پرتغال این برنامه را حتما تماشا می کنند.

* امیدوارم با همه نفرات به مصاف پرتغال برویم

اگر دنبال بازی ساده بودیم، در پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌ماندیم/ براق حرف نم

وی در مورد مصدومیت احسان حاج صفی و تعویض او گفت: به خاطر یک سری محدودیت های فیزیکی بود، کادرپزشکی تلاش می کند تا این بازیکن سلامتی کاملش را جهت بازی با پرتغال به دست آورد. امیدواریم اتفاق خاصی رخ ندهد و بازیکنان ما همه باشند. شما حتما درک می کنید که الان وقت باز صحبت کردن در مورد بازیکنان نیست.

* وظیفه داریم که به پرتغال ضربه بزنیم

کی روش در مورد بازی بعدی تیم ملی برابر پرتغال گفت: هیچ تیمی شکست ناپذیر و غیر قابل دسترس نیست. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا نتیجه بگیریم. تلاش می کنیم در وقت مورد نیاز و از وقت ها استفاده کنیم. وظیفه ما این است که آنجایی به آنها ضربه وارد کنیم که دردشان بیایید. هیچ تیمی در دنیا کامل نیست ولی در لحظاتی که صاحب توپ می شویم باید از نکات مثبت بازی استفاده کنیم.

* عملکردمان برابر اسپانیا نمی تواند عاملی باشد تا پرتغال را ببریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: بازی ها صفر- صفر شروع می شوند. عملکرد بازی گذشته ما نمی تواند در آینده کمک ما باشد تا پیروز شویم ولی اعتبار و پرستیژ پرتغال هم به آنها کمک نمی کند موفق شوند.در نتیجه اینکه چه کسی و چه تیمی می تواند پیروز شود، تیمی است که در 90 دقیقه خوب بازی کند و کم تر مرتکب اشتباه شود.

* جهت تحقیر به روسیه نیامدیم

وی در ادامه عنوان کرد: یک مسئله ای که تمام کارشناسان بین المللی دیدند و اذعان کردند، نتیجه، نتیجه ای نبود که مستحق کشور عزیزمان ایران باشد. ما نیامده ایم که تحقیر شویم، کاملا جدی جهت حضور در جام جهانی آمده ایم. فکر می کنم تمام کارشناسان بین المللی و هوادارن متوجه شدند که فوتبال کشور عزیزمان ایران با تمام محدودیت هایی که در این مدت بوده، اینجا آمده ایم تا برنده شویم. این تمام دستاورد های ما بوده است.

* ما جهت ملت کشور عزیزمان ایران بازی می کنیم

کی روش گفت: پیش از شروع مسابقه های حتی آرزوی موفقیت را به ما نمی دادند.اما حالا همه حریفان می دانند ما توانایی شکست دادن آنها را داریم. این به خاطر تلاش بازیکنان هست. آنها کارشان را با مسئولیت انجام می دهند. کاملا اشراف دارند به مسئولیتی که روی دوششان هست. چون ما جهت ملت کشور عزیزمان ایران بازی می کنیم .

* امیدوارم کشور عزیزمان ایران و پرتغال به دور بعد افزایش کنند

کی روش در مورد بازی با تیم ملی پرتغال ، یعنی تیم شابقش دوباره تاکید کرد: من در حال حاضر جهت تیم ملی کشور عزیزمان ایران کار می کنم. هر اتفاقی که جهت تیم ملی پرتغال بیافتد جهت افزایش به دور بعدی فرقی جهت من ندارد. البته امیدوارم که هر دو تیم به مرحله بعدی بروند.

* اگر دنبال بازی ساده بودیم در همان کشور عزیزمان ایران می ماندیم و بازی های راحت انجام می دادیم

وی ادامه داد: من در حال حاضر فقط به فکر تیم ملی کشور عزیزمان ایران هستم و جهت بازی بعدی، البته باید متوجه باشید که کار ما سخت هست. به بازیکنان هم گفتم و به همه گفتم با توقع اینکه کار ما ساده و سخت است به اینجا نیامده ایم. اگر توقع کار ساده را داشتیم در کشور عزیزمان ایران می ماندیم و یک سری بازی های ساده را انجام می دادیم. با کمال احترام. شاید بدانید، در شرایط معنوی خوبی نباشم، اگر این طور بود که ما در منزل می ماندیم. ما اینجا آمده ایم راه بهتری باشد. تنها راهی که می توانیم بهتر باشیم. پرسشها سخت و چالش برانگیزی را تلاش کنیم از بعد آن بر بیاییم. این راه آن هست، تیم بهتر و بازیکنان بهتری داشته باشیم. هر لحظه تلاش کردیم بگوییم اهمیت یک آماده سازی خوب چقدر اوج است.

*فوتبال یک قدم زدن جهت تفریح در پارک نیست

وی در پاسخ به این پرسش که خیلی از شاگردان قدیمی شما مدعی شده است اند که در تمرین ها سخت گیر هستید، گفت: هنگامی که شما با افراد متفاوت کار می کنید، وظیفه شما این است که عالی ترین ها را از وجودشان بیرون بکشید. اگر کار را راحت بگیریم. آن عالی ترین را نخواهید بیرون کشید.من همه آدم ها، اصلا از هنگامی که که نوزاد بودیم، اصلا راحتی را دوست داریم. دوست داریم مادر همه چیز را مهیا کند.بعضی وقت ها مادران ما این روحیه را به ما القا می کنند که هر لحظه همه چیز راحت باشد. هنگامی که شما لیدر و رهبر هستید باید کاری کنید که همه چیز راحت نباشد.

* ایمان دارم که غیرممکن ها، ممکن می شوند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: در طول تمرینات تلاش می کنم به جزییات دقت کنم. به بازیکنانم در زمین گفته اند که 100 درصد تلاش کنید به خاطر اینکه هنگامی که بازی شروع می شود، شما باید از بازی لذت ببرید.اما وقت صحبت کردن از کار کردن و تلاش کردن هست، اگر می خواهید خوب باشید، باید خواسته هایتان زیاد باشد.من ایمان داریم، غیر ممکن ها از همین ها می شود، و به همین علت است که ما می توانیم به کره ماه دسترسی داشته باشیم. فکر می کنم این مسئله جهت همه صدق می کند.

* هیچ کس مالک پیراهن تیم ملی نیست

وی در پاسخ به این پرسش که با این تیم جوان آیا نی توانید در جام ملت های آسیا قهرمان شوید، گفت: رویکرد ما با این تصمیم ها و تلاش ها این است که روزی به نشانه مان می رسیم، مخصوصا بعضی مواقع بعضی افراد که به تعطیلات رفتنم ایراد می گرفتند و دلواپس بودند(شوخی کردم) مسئله مهم همین جاست که تیم ملی باید یک اصول پایه داشته باشد که هیچ کسی خودش را صاحب پیراهن تیم ملی نداند. بازیکن حق دارد لباس را برتن کند، ولی هیچ کس صاحب آن نیست. شما هر لحظه باید بلوغ و کیفیت بازیکنان را با هم تلفیق کنید. ولی آقایان؛ بااهمیت ترین انفجار فرمول کار کردن روی شخصیت بازیکنان است و ما این کا را انجام داده ایم.

* هر لحظه باید پیشرفت کنیم

وی ادامه داد: اردو بعد از اردو برگزار کردیم، این بازیکنان جوان توانستند پا به این جام جهانی بگذارند البته با تجربه و بلوغ بیشتر. من دوست ندارم عوض کردن نسل و انقلاب و این کلمات استفاده کنم، هر لحظه باید یک پیشرفت خوب داشته باشیم.

واژه های کلیدی: ایران | فوتبال | پرتغال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه