chasseur المپیک مسابقه وزنه بردار وزنه برداری

chasseur: المپیک مسابقه وزنه بردار وزنه برداری رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک پیشکسوتان جواد سمیعی متین وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد که به اجرای تعهداتش همزمان با تحریم ها ادامه دهد / رضا نجفی

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، تصریح کرد: ایالات متحده باید در قبال عواقب اقدام زیان‌بار و خطرناک خود که د

کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد که به اجرای تعهداتش همزمان با تحریم ها ادامه دهد / رضا نجفی

رضا نجفی: کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد که به اجرای تعهداتش همزمان با تحریم ها ادامه دهد

عبارات مهم : آژانس

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، تصریح کرد: ایالات متحده باید در قبال عواقب اقدام زیان بار و خطرناک خود که در چالش آشکار با منشور ملل متحد و حقوق بین الملل است مسئول آشنا شود و شورای حکام باید به مسئولیت خود در این زمینه بطور جدی عمل کرده و اجازه ندهد که یک عضو جهت دیگر اعضاء تصمیم بگیرد.
به گزارش ایسنا، متن کامل سخنان رضا نجفی در در نشست شورای حکام وین به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد که به اجرای تعهداتش همزمان با تحریم ها ادامه دهد / رضا نجفی

آقای رئیس، مدیرکل و همکاران گرامی،

مایلم مراتب تقدیر هیات خود از دبیرخانه آژانس بابت تلاش های آن در زمینه کارها راستی آزمایی مرتبط با برنامه جامع اقدام یکسان (برجام) در جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را ابراز نمایم.

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، تصریح کرد: ایالات متحده باید در قبال عواقب اقدام زیان‌بار و خطرناک خود که د

آقای رئیس،

انعقاد برجام در تاریخ 23 تیرماه 1394 به بحرانی غیرضروری که بیش از یک دهه به درازا کشیده بود، آخر داد. این بارقه ای از امید بویژه در منطقه آشوب زده غرب آسیاست و حکایت از آن دارد که دیپلماسی و گفتگو می تواند همچنان موثر باشد. برجام منحصرا” به منعقدکنندگان آن تعلق ندارد که یک یک طرف بتواند از روی هوس آنرا بهم بزند. برجام یک توافق چندجانبه براساس عمل متقابل هست. دامنه، مقررات و وقت بندی آن مبتنی بر یک توازن دقیق، مذاکره شده است و مورد توافق چندجانبه است که نمی تواند گسترده تر شود، عوض کردن یابد یا مورد مذاکره مجدد قرار گیرد. همان گونه که درطول مذاکرات برجام و سپس اجرای آن بطور مکرر اعلام نموده ایم اجرای متقابل و کامل تعهدات از سوی همه طرف ها، بنیان اساسی برجام و عنصری حیاتی جهت پایداری آن به شمار می رود.

در تاریخ 18 اردیبهشت ماه 1397، ایالات متحده ، با نقض اساسی قطعنامه ی 2231 شورای امنیت که برنامه جامع اقدام یکسان (برجام) هم ضمیمه ی آن هست، تصمیمِ یکجانبه و غیرقانونی خود مبنی بر خروج از برجام را اعلام داشت. به طور همزمان، مدیر جمهور آمریکا به مقامات ذیربط خود دستور داد، «مشارکت ایالات متحده آمریکا در برجام را متوقف کنند» و «همه تحریم های آمریکا که وفق برجام لغو یا اجرای آنها متوقف شده است بود را مجددا تحمیل نمایند»، و بدهید ترتیب مرتکب چندین مورد «عدم پایبندی اساسی» نسبت به برجام و تخلف آشکار از قطعنامه 2231 شورای امنیت گردید. این کارها بی اعتنایی کامل به حقوق بین الملل و منشور ملل متحد هست، اصل حل و فصل صلح آمیز اختلافات را تضعیف می کند، چندجانبه گرایی و نهادهای آن را به مخاطره می اندازد، حاکی از بازگشت به عصر فاجعه بار و شکست خورده یک جانبه گرایی است و باعث تشویق سرکشی و قانون ستیزی می شود. آمریکا منزوی شده است از تصمیم غیرقانونی خود تنها از جانب رژیم صهیونیستی و معدودی از کشورها مورد حمایت قرار داده شد که حداقل سه شاخصه یکسان دارند: دریافت صدها میلیارد دلار سلاح های زیبای آمریکائی؛ تجاوز علیه همسایگان و کشتار افراد غیرنظامی بیگناه به بهانه مقابله با تروریستها؛ و تلاش مفرط و از سر استیصال جهت جلوگیری از انعقاد برجام.

ایالات متحده قطعنامه 2231 شورای امنیت که این کشور خود از جمله بانیان آن بود و با اتفاق آرا در شورا تصویب شد را وقیحانه نقض نموده هست. متعجبانه آمریکا جهت زمانی طولانی از سایر اعضای شرکت ملل خواسته است که به قطعنامه های شورای امنیت پایبند باشند؛ چراکه این شورا مسئول صلح و امنیت بین المللی است و اکنون خود به دولتی عدم پایبند تبدیل شده است و از اینرو نه حالا و نه در آینده نمی تواند از دیگران بخواهد که از قطعنامه های شورای امنیت تبعیت کنند.

کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد که به اجرای تعهداتش همزمان با تحریم ها ادامه دهد / رضا نجفی

در واقع خروج آمریکا از برجام نقطه اوج تلاشهای مسبوق به سابقه آمریکا در نقض و تخریب آن و قطعنامه 2231 شورای امنیت بشمار می رود که برجام را قبول کرده است و “از همه کشورهای عضو می خواهد که … از اجرای آن حمایت کنند”. خروج نامشروع دولت آمریکا از برجام و خصوصا روش های قلدرمآبانه ای که این دولت جهت همراه ساختن سایر کشورهای دنیا بکار می گیرد اصل وفای به عهد را شدیدا” نقض، حاکمیت قانون در سطح بین المللی را بی اعتبار، اهداف و اصول منشور ملل متحد را تضعیف و نهادهای بین المللی را به چالش می کشد. اقدام غیرقانونی ایالات متحده در خروج از برجام این کشور را در قبال نقض فاحش و اساسی تعهداتش ذیل این توافق مسئول می سازد. بنابراین، ایالات متحده باید در قبال عواقب عمل زیانبار و خطرناکش که در چالش آشکار با منشور ملل متحد و حقوق بین الملل است مسئول آشنا شود.

برخلاف واکنش‌ها ایالات متحده آمریکا، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به تعهدات خود ذیل برجام به صورت کامل پایبند بوده هست. این امر، همان طور که در گزارش های مدیرکل به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و شورای امنیت شرکت ملل از «روز اجرا» در ژانویه 2016 تاکنون منعکس شده، به صورت مکرر به وسیله آژانس راستی آزمایی شده است است.

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، تصریح کرد: ایالات متحده باید در قبال عواقب اقدام زیان‌بار و خطرناک خود که د

در راستای تعهد کشور عزیزمان ایران به قانونمندی و حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بین المللی، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تصمیم گرفته است جهت یافتن راه حل ها و نیز تعیین امکان و چگونگی تضمین منافع کامل و حقوق حقه مردم کشور عزیزمان ایران از این دستاورد دیپلماتیک جهانی به وسیله مابقی اعضای برجام و دیگر شرکای اقتصادی، با حسن نیت به سازوکارهای برجام توسل جوید. چنانچه بعد از طی راهکارهای موجود جهت جبران خسارت، حقوق و منافع مردم ما به صورت کامل تامین نگردد، این حق غیرقابل انکار کشور عزیزمان ایران است که نسبت به اتخاذ کارها مناسب در پاسخ به اعمال غیرقانونی فراوان و مداوم ایالات متحده به خاص خروجش و تحمیل مجدد همه تحریم ها، مبادرت ورزد.

ضمن تقدیر از حمایت نیرومند اکثریت قریب به اتفاق کشورهای عضو از توافق، می بایست تاکید کنم که چنانچه برجام بخواهد به حیات خود ادامه دهد، مابقی اعضای برجام و سایر شرکای اقتصادی بایستی کاملا اطمینان دهند که منافع کشور عزیزمان ایران بدون هیچ قید و شرطی از طریق کارها مناسب ملی، منطقه ای و جهانی جبران می گردد. همانگونه که مقامات عالی ما بیان کردند ملت کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد که به اجرای تعهداتش طبق برجام ادامه دهد درحالیکه کارها محدودکننده و تحریمها بر خلاف توافق در حال اجرا باشند.

کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد که به اجرای تعهداتش همزمان با تحریم ها ادامه دهد / رضا نجفی

طرف خارج شده است نباید اجازه یابد که از خروج غیرقانونی از برجام منتفع شده است و یا بتواند سایر دولتها را به نقض قطعنامه شورای امنیت ترساندن یا مجبور کند قطعنامه ای که “تاکید کرده کشورهای عضو تحت ماده 25 منشور ملل متحد متعهد می شوند تصمیمات شورای امنیت را پذیرفته و اجرا نمایند” و “از همه کشورهای عضو، شرکت های منطقه ای و شرکت های بین المللی می خواهد کارها مناسب جهت حمایت از اجرای برجام را اتخاذ نمایند از جمله اتخاذ کارها متناسب با اجرای برنامه مصرح در برجام و این قطعنامه و از طریق دوری از هر اقدامی که اجرای تعهدات ذیل برجام را تضعیف می سازد.”

شورای حکام نیز می بایست به مسئولیت خود در این زمینه بطور جدی عمل نموده و نباید اجازه دهد که یک عضو جهت همه سایر اعضا تصمیم بگیرد.

آقای رئیس،

هرچند گزارش روزآمد اخیر آژانس (GOV/2018/24) همانگونه که قبلا” اشاره کردم بار دیگر نشان می دهد که برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران در چارچوب برجام ادامه می یابد، مایلم تاکید نمایم که مواضع و تحفظات ما درخصوص مفاد برجام راجع به آب سنگین، تعریف «ذخیره» (stockpile) و تفاوت آن با اصطلاح «فهرست موجودی» (inventory) و در مورد بعضی تفاسیر خودسرانه علی رغم متن صریح بخش های متفاوت ضمیمه یک برجام و سابقه مذاکرات مربوط تغییری نکرده است و شما را به بیانیه های قبلی ام در این زمینه ارجاع می دهم.

همچنین مایلم به تعدادی از هیات هایی اشاره نمایم که دوباره خواستار انتشاراطلاعات پادمانی خام و تفصیلی محرمانه علی رغم دستورالعمل مصوب شورای حکام شده است اند. طرح چنین درخواستی وجود بی اعتمادی نسبت به آژانس را به ذهن متبادر می سازد و این که ارزیابی های آژانس باید دوباره به صورت مستقل به وسیله بعضی سازمانهای غیر دولتی که به آنها پول پرداخت می شود مورد راستی آزمایی قرار گیرد. هیات اینجانب مایل است یادآوری نماید که علاوه بر مفاد ماده 5 موافقتنامه جامع پادمان و ماده 15 پروتکل الحاقی جهت حفاظت از اطلاعات محرمانه، برجام به روشنی از آژانس می خواهد تا «کلیه تدابیر مراقبتی را جهت حفاظت از رازها تجاری، فن آوری و صنعتی و همچنین سایر اطلاعات محرمانه ای که به آگاهی آن می رسد را اتخاذ نماید». ما قویا” با افشای اطلاعات پادمانی محرمانه در گزارشات آتی به بهانه شفافیت زیاد مخالفیم. درخصوص تشویق به همکاری فعال مستفاد از ماده 8 پروتکل الحاقی، از نظر ما در حالیکه کشور عزیزمان ایران از توافق منتفع نمی شود، چنین درخواستی خارج از عنوان هست. هیات اینجانب همچنین مایل است تصمیم به اتفاق آراء شورای حکام در تاریخ 15 دسامبر 2015 را یادآور شود که گزارش “نهائی” مدیرکل را مورد توجه قرار داد و پرونده مباحث گذشته را بدون هیچگونه ابهامی مختومه نمود؛ و هشدار میدهیم که هرگونه تلاش جهت بازگشائی مباحث بی پایه گذشته خاتمه یافته؛ بخاطر سیرک نمایشی یا اسناد جعلی؛ نقض تصمیم یادشده و خارج از مندیت آژانس بشمار می رود.

در مورد آخرین سخنران قبل از اینجانب، طبق روال معمول بیانیه ای نامربوط را شنیدید. بگذارید ببینیم رژیم صهیونیستی اسرائیل کجا قرار گرفته هست. این رژیم روی دهها کلاهک هسته ای غیر انسانی نشسته، روی تاسیسات مخفیانه هسته ای و خارج از پادمان هسته ای که در آن سلاح های هسته ای تولید می شود نشسته، و روی تاسیسات زیرزمینی سلاحهای کشتارجمعی جاییکه روی سلاحهای شیمیایی و میکربی کار می کند نشسته هست. به همین دلایل این رژیم هرگز به کنوانسیونهای منع سلاحهای شیمیایی و میکربی و ان پی تی نپیوسته است.

این رژیم با تاریخچه ای مملو از تجاوزگری و اشغالگری همه قطعنامه های شورای امنیت شرکت ملل که در پاسخ به کارها مکرر تجاوزکارانه و اشغال غیر قانونی و فجایع مستند ارتکابی، سیاست های آپارتاید و جنایات جنگی علیه مردم فلسطین صادر شده است را آشکارا نقض کرده هست. کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان معصوم فلسطینی و اشغال سرزمین های فلسطین به روش مهم صهیونیست ها در طول 70 سال گذشته تبدیل شده است هست. کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین طی هفته های اخیر تنها یک نمونه از جنایات جنگی این رژیم بشمار می رود.این رژیم نمی تواند با چنین سخنانی برفجایع ارتکابی و برنامه سلاح های هسته ای غیرمشروع خود، که تهدیدی واقعی جهت صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی هست، سرپوش بگذارد.

واژه های کلیدی: آژانس | امنیت | ایران | آمریکا | قطعنامه | ایالات متحده | مذاکرات برجام | اخبار سیاست خارجی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه