chasseur المپیک مسابقه وزنه بردار وزنه برداری

chasseur: المپیک مسابقه وزنه بردار وزنه برداری رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک پیشکسوتان جواد سمیعی متین وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بدون اصلاحات ساختاری امید به جامعه برنمی‌گردد / صفایی فراهانی

به گزارش ایرنا، او هشدار می دهد باید هرچه سریع تر در این مسیر قرار داده شد و نباید وقت را از دست داد. صفایی فراهانی در مصاحبه ای که دیروز منتشر شده، با تأکید ب

بدون اصلاحات ساختاری امید به جامعه برنمی‌گردد / صفایی فراهانی

صفایی فراهانی: بدون اصلاحات ساختاری امید به جامعه برنمی گردد

عبارات مهم : اقتصادی

«اصلاحات ساختاری» تأکید محسن صفایی فراهانی، نماینده مجلس در دوره ششم هست.

به گزارش ایرنا، او هشدار می دهد باید هرچه سریع تر در این مسیر قرار داده شد و نباید وقت را از دست داد. صفایی فراهانی در مصاحبه ای که دیروز منتشر شده، با تأکید بر اینکه «مشکلاتی که امروز در کشور می بینیم ناشی از عملکرد پنج سال اخیر نیست»، گفته است: این پرسشها به علت کارها پیوسته و طولانی است که امروز آثار خود را نشان داده هست. این پرسشها جمع شده است و امروز شما آثار آن را در جامعه می بینید.

وی اعتقاد است: بیش از ۷۰ درصد پرسشها مربوط به این بخش بوده و حداکثر ۳۰ درصد به تحریم ها بازمی گشت. درست است که در جنگ اقتصادی به سر می بریم، ولی در همین شرایط هم اگر نظامِ سیاستگذاری و مدیریت کشور از یک هماهنگی اوج برخوردار و آشنایی دقیق و کافی از پرسشها داشته باشد، کنترل بحران های اقتصادی فعلی دور از دسترس نیست.

بدون اصلاحات ساختاری امید به جامعه برنمی‌گردد / صفایی فراهانی

این فعال سیاسی اصلاح طلب شروع جنگ اقتصادی را ناشی از «بی برنامگی و عدم نگاه همه جانبه» دانسته و توضیح می دهد: کشوری که در تمام ۴۰ سال گذشته، سیاست خارجی خود را مقابله با امریکا قرار داده، باید خیلی زیاد تدابیر مورد نیاز را جهت اوج بردن توانایی اقتصادی خود، می اندیشید. باید جهت خروج اقتصاد کشور از تک محصولی برنامه ریزی و تلاش می شد. ولی به علت ساختار الیگارشی در حاکمیت، به این پرسشها نگاه همه جانبه نبود. ضعف عدم همکاری و عدم استفاده از توانایی های کشور، آسیب پذیری را در مجموع زیاد کردن داده است.

برای حل پرسشها ۴۰ ساله نمی توان از قرص مُسکّن استفاده کرد

به گزارش ایرنا، او هشدار می دهد باید هرچه سریع تر در این مسیر قرار داده شد و نباید وقت را از دست داد. صفایی فراهانی در مصاحبه ای که دیروز منتشر شده، با تأکید ب

صفایی فراهانی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه «برای حل پرسشها ۴۰ ساله نمی توان از قرص مسکن استفاده کرد»، تصریح کرده است: راهکارها، اتخاذ تصمیم های اصولی جهت اصلاح ساختارهای داخلی، ساختار اقتصادی و در مورد نحوه تعامل با دنیا با اعلام مواضع روشن و آشکار بدون رویکرد به خشونت، توجه خاص به منطقه با مسئولیت مشخص وزارت امور خارجه و خارج از اصول نظامی گری است.

همه اینها فرآیند و برنامه منظمی می طلبد که تشریح آن از حوصله این مصاحبه و توان یک نفر خارج است و نیاز دارد که صاحبنظران با ارزیابی دقیقی از شرایط فعلی کشور و با اتکا به خرد جمعی، امکان برون رفت از بحران را بررسی کنند. وی اعتقاد است که «برای منافع ملی، رویکردها باید عوض کردن اساسی کند» و در توضیح این عوض کردن می گوید: فقط و فقط با اتکا به مردم، امکان مقابله با این ترفندهای خارجی به وجود می آید.

ارکان حکومتی باید از روش ها و عملکردهای سلبی دوری کنند و سیاست ها و مکانیزم های ایجابی را مورد توجه جدی قرار دهند. این نماینده مجلس ششم همچنین افزوده است: بدون اصلاحات ساختاری امکان ندارد که رویکرد مردم مثبت شود. هنگامی که ساختارها این همه مسئله پیدا کرده و معیوب هست، نباید به سراغ مسکن رفت. بنابراین کشور نیاز جدی به اصلاحات ساختاری دارد. منتها اینکه با چه سرعتی و چه رویکردی دست به این اصلاحات بزنند، مهم است.

بدون اصلاحات ساختاری امید به جامعه برنمی‌گردد / صفایی فراهانی

آزادی بعضی زندانیان خبر امید به جامعه می دهد

صفایی فراهانی در عین حال که اعتقاد است «آشوب و تشنج در هیچ شرایطی به نفع مردم نیست» اقداماتی مانند آزادی بعضی زندانیان سیاسی را رویکردی مثبت دانسته و می گوید: با این اتفاق، این خبر به جامعه انتقال یافته می شود که مسیر در حال اصلاح است و در این صورت جامعه امید پیدا می کند. در این شرایط، مردم و حکومت به هم نزدیک تر می شوند. وی ادامه داد: امروز بسیاری از منتقدان آقای روحانی می پرسند آیا روحانی به قول هایی که داده، عمل نمی کند؟ باید پرسید آیا آقای روحانی اختیارات مورد نیاز جهت عمل به وعده هایش را دارد و عمل نمی کند یا آن اختیارات را ندارد؟ مذاکرات او در مورد محصورین با یکی از نمایندگان پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس حاکی از فقدان بعضی اختیارات است.

صفایی فراهانی همچنین با اشاره به عملکرد مردم در انتخابات سال های ۸۸، ۹۲، ۹۴ و ۹۶ استدلال کرده است: اگر به خواست مردم توجه شود، پاسخ آنها براندازی نخواهد بود. وی برابر هم قرار گرفتن برآیند قوا را هم یکی از پرسشها کشور دانسته و در این رابطه توضیح می دهد: گاهی احساس می شود قوه مقننه روبه روی قوه مجریه است و قوه قضائیه روبه روی هر دوی آنها. با این سیستم امکان ندارد مردم راضی باشند. شما یک شرکت هم که می خواهید اداره کنید اگر اعضای هیأت مدیره با هم هماهنگ نباشند، آن شرکت خوب اداره نمی شود. بعد چطور توقع است سه قوه اداره کننده کشور به اضافه نیروهای مسلح با هم همگن نباشند، ولی توانایی اوج و عملکرد مناسب به وجود آید؟

به گزارش ایرنا، او هشدار می دهد باید هرچه سریع تر در این مسیر قرار داده شد و نباید وقت را از دست داد. صفایی فراهانی در مصاحبه ای که دیروز منتشر شده، با تأکید ب

صفایی فراهانی عوض کردن مسیر رویکردها به سمت زیاد کردن همکاری واقعی مردم را یکی از شرایط حل بحران می داند و در این باره می گوید: میزان همکاری مردم فقط حضورشان در راهپیمایی ها و صندوق رأی نیست. مردم باید احساس کنند افرادی که با رأی آنها گزینش می شوند، پاسخگوی قول ها و برنامه های ارائه شده است در موقع انتخابات هستند. او در همین شرایط هم اعتقاد است: راه جهت اصلاحات ساختاری بسته نیست. صفایی فراهانی توضیح می دهد: بحث این نیست که به امریکایی ها بگوییم مخلصیم.

بدون اصلاحات ساختاری امید به جامعه برنمی‌گردد / صفایی فراهانی

خیر این نیست! ولی می توانیم با بخش عاقل آنها تعامل داشته باشیم. می توانیم با آنها بر سر میز مذاکره قدرت و توانایی ملی را نشان دهیم. او البته به جای گفت وگو با ترامپ، مذاکره با دموکرات ها را پیشنهاد داده و توضیح می دهد: همه امریکا که ترامپ نیست. ما باید منافع ملی و زیاد کردن سطح توان ملی، مورد نظرمان باشد. کشور عزیزمان ایران یکی از کشورهای قدرتمند منطقه است و پتانسیل قابل قبولی دارد. باید از این پتانسیل به نفع اوج بردن توانایی ملی استفاده کرد. اگر نشانه این باشد، چه اشکالی دارد با امریکایی ها هم وارد گفت وگو شویم؟

واژه های کلیدی: اقتصادی | فراهانی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه